چهارشنبه، بهمن ۱۵، ۱۳۸۲

امروز یکی از مهمترین و بهترین روزهای عمر منه.
پارسال دقیقا همین روز بود که زندگی من عطر جدیدی گرفت و دنیا رو با نور جدیدی که زندگی من رو روشن کرد دیدم.
وقتی احساس کردم اونقدر قوی شدم که بتونم گردونه زندگی رو بچرخونم راهی رو شروع کردم که نتیجه این راه رو پارسال همین روز 15 بهمن دیدم.
الآن یک ساله که قدم در راه جدیدی گذاشتم . راهی که مثل یک راه کوهستانی غیر قابل پیش بینی و قشنگه .

ولی باید بهتون بگم ، وقتی باید قدم در این راه بگذارید که یک شریک دلسوز و همقدم داشته باشید . اونوقته که دیگه پیچها و گردنه های مسیر شما رو نمی ترسونه و می تونید از زیباییهای راه لذت ببرید.

خوشحالم که تو این یک سال فهمیدم که بهترین و مناسبترین همسفر رو دارم.

عزیز دلم ، از تو ممنونم که تو این یکسال همیشه همراه و همقدم من بودی و بخاطر با تو بودن همه زیباییهای زندگی مشترک رو درک کردم .

امروز یک اتفاق خوشگل دیگه هم داره :
امروز تولد عزیز دلمه !
دلم می خواد تو اوج دنیا داد بزنم :
عزیز دلم ، تولدت مبارک !

هیچ نظری موجود نیست: