شنبه، فروردین ۱۹، ۱۳۸۵

نکته

1- امروز تصادفي متوجه شدم که براي اضافه کردن عکس به بلاگ احتياج به سرويس هاي اضافي مثل sharemation و ... نيست و خود بلاگر اين فضا رو در اختيار کاربرها قرار مي دهد. خيلي خوشحالم که بالاخره مسئولان بلاگ اسپات به اين نکته دقت کردند و اين نقص بزرگ رو برطرف کردند.

2- اين خطوط هوشمند اينترنت که احتياج به username و password نداره با توجه بله سرعت بالاشون مي تونه يک تحول تو بازار اينترنت ايران درست کنه . فقط حيف که خطوطش خيلي اشغاله . ولي با اين وجود اگر به جاي دقيقه اي 5 تومان که روي قبض تلفن قراره بياد مبلغش کمتر بود فکر مي کنم بازار کارت هاي اينترنت تخته مي شد. حالا بايد ببينم اولين قبض تلفن که مياد چقدر مي شه و آيا به صرفه هست با همين خطوط کار کنم يا نه ؟

3- ديشب اون پسره که تو يادداشت 12 فروردين گفتم رو دوباره همون جا ديدم . ولي اين بار همراه با يک گروه چند نفره از کولي ها و باز هم با همون سيني اسپند و همون تيپ و قيافه . متوجه شدم کارش واقعا گداييه و احتياج موقت اون رو به اين کار وا نداشته . فکر کنم دفعه قبل تو قضاوتم عجله کردم ...

4- هري پاتر 6 رو تو تعطيلات خوندم . فکر مي کنم تو اين مجموعه بهترين قسمت همين هري پاتر و شاهزاده دو رگه است . واقعا که رولينگ اين بار خيلي عالي نوشته بود . هيجان داستان خصوصا در ميانه هاي کتاب تا آخر و کشش داستان خيلي خوب بود . اميدوارم زودتر جلد هفتم بياد و 4 5 سالي مجبور نشيم تو انتظار بمونيم...

5 - اگر اين اشغالي خطوط بگذاره حتما اين بار سريعتر از 4 5 روز يک بار مي نويسم ...

6- همين ديگه . تموم شد

هیچ نظری موجود نیست: