جمعه، خرداد ۰۵، ۱۳۸۵

گذشته ها 2

چند روز پيش رفتم دانشکده . البته دنبال يک CD نرم افزاري بودم . گفتم شايد بتونم اونجا پيداش کنم . بگذريم از اينکه هيچ چيز گيرم نيومد . ولي سيل خاطرات گذشته دوباره من را با خودش برد تا انتها . البته ديگه اونجا کسي را غير از يک دو نفر از دوستانم ، يکي دو نفر از استادها (زندي و خليفه لو) ، مسئول سايت کامپيوتر ، نگهبان و و مسئول دکه و يکي دو نفر از بچه ها آشنا نديدم و اين براي من که روزگاري از در دانشکده تا تو کلاس با همه آشنا بودم خيلي سخت بود .
اين چند تا عکس رو براي زنده نگهداشتن اين خاطره مي گذارم اينجا.




۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
وبلاگ زیبائی دارید
امیدوارم که همواره پربارتر شود

ناشناس گفت...

راستی عجب لوگویی داری

Taher گفت...

این عکسهات منو یاد دانشگاهم و خاطرات دوران دانشجویی خودم انداخت.دمت گرم

ناشناس گفت...

ميشه بيشتر گرا بدي شايد با هم همدوره باشيم

ناشناس گفت...

همدوره نيستيم ولي حتما"‌آشناييم ببينم اسمت حميد نيست

ناشناس گفت...

ببينم منظورت همنه كه مجريش فاروق بود