یکشنبه، اسفند ۲۵، ۱۳۸۱

اول يک خبر . من هم يک خونه جديد پيدا کردم . از اين به بعد همزمان نوشته هامو تو خونه جديدم هم می‌نويسم .
------------------------------------------------------------------------------------------------
بعدشم :

موتورمو بردند ... هی هی
دستاشو بستند ... وی وی
..........

بله دیگه .. امروز سر چهارراه ولی‌عصر موتورمو به جرم اینکه من گواهینامه همراهم نبود توقیف کردند . ( بعضیا می‌گند نه که داشتی !!!!!!!!!!) هر چی هم گفتم بابا من گواهی همرام نیست . بیاید خودمو ببرید پارکینگ گوش نکردند که نکردند ....

خلاصه فردا بايد برم پارکينگ موتور عزيزمو از حبس در بيارم . خدا کنه فردا مرخص شه .
خلاصه موتورمون الکی الکی سابقه دار شد .
----------------------------------------------------------------------------------------
یک خبر باحال :
رونالدو و زنش می‌خواند از هم طلاق بگیرند . دلیل اونها هم خیلی جالبه .
آخه زن رونالدو هم فوتبالیسته . و از این که اسمش زیر نام همسرش باشه ناراحته .
خودش تو مصاحبه گفته بود : من هم یک بازیکن استثنایی هستم !!!!!!!!!!
من فکر می‌کنم احتمالا اینا داشتند با هم فوتبال بازی می‌کردند . بعد رونالدو به زنش لایی انداخته . اونم که بهش برخورده درخواست طلاق داده .............

هیچ نظری موجود نیست: