سه‌شنبه، مرداد ۲۸، ۱۳۸۲

١- آقا ما امروز رفتيم پادگان . قرار بود ساعت ١١ اونجا باشم . ولي من مثل آدمهاي هول سربازي نديده نديد بديد ساعت ده و نيم اونجا بودم . آخه فکر کردم کار نظامه و بايد نظم توش باشه . خلاصه رسيديم و ديديم نزديک به ١٥٠ نفر ديگه همين فکرها رو کردند و پشت در منتظرند .
تا ساعت ١١ تعداد ما نزديک به ٢٠٠ نفر شد .
ساعت ١١ و ٧ دقيقه : هنوز هيچ خبري نيست .
ساعت ١١ و ربع : يک نفر اومد و همه گوشيهاي موبايل رو جمع کرد .
ساعت ١١ و ٢٠ دقيقه : بالاخره يکي اومد و مارو تو ٦ ستون روي زمين نشوند .
ساعت ١١ و ٢٥ دقيقه : بالاخره رفتيم تو پادگان .
ساعت ١١ و نيم : پشت در حسينيه . مسوول هماهنگ کننده نيست. بازم انتظار
ساعت ١١ و ٤٥ دقيقه : بالاخره در حسينيه باز شد و ما رفتيم تو و نشستيم رو زمين
ساعت ١٢ و ١٥ دقيقه : کسي که دنبال دفترچه ها به نظام وظيفه رفته بود و انصافا با اين کارش خيلي زحمت ما رو کم کرد برگشت . اول بابت تاخيرش عذر خواست . رفتار مودبانه اي داشت که عجيب بود. ولي خودش توضيح داد که چون ما افسر هستيم و تحصيل کرده هستيم با لحن خشک و نظامي با ما صحبت نمي کنه . در طي صحبت مدام با کلماتي مثل خواهشا و .. از ما مي خواست که صحبت نکنيم .
ساعت ١٣ : کار تقسيم سري اول تموم شد و کار تقسيم سري دوم يعني ما نيم ساعت بعد شروع مي شه.
ساعت ١٤ : تکليف ها همه روشن شده. محل خدمت آموزشي من : ساعت ٨ صبح ١٢ شهريور . پادگان شهداي کرمانشاه .
نکته جالب تعهدي بود که ما داديم . مبني بر اينکه هرجايي که ستاد مشترک سپاه دستور داد خدمت کنيم و اعتراض و درخواست انتقال نداشته باشيم .
ساعت ١٥ : بابا تموم شد ديگه . من ساعت ١٥ خونمون هستم ديگه ........

٢- من نمي دونم اين همه جنجال سر قانون جديد انتخابات مجلس براي چيه . چون حتي اگر اين قانون هم تصويب بشه و دموکرات ترين انتخابات دنيا هم اينجا برگزار بشه اتفاقي که مي افته اينه که مثل انتخابات شوراها مردم نمي رند راي بدند و در نتيجه محافظه کاران با راي اقليتيشون مجلس رو هم مثل شوراها دوباره دست مي گيرند و در اولين اقدام قانون رو بر مي گردونند به همين وضع فعلي و يا شايد هم سختگيرانه تر و يا به تعبير بعضي ديوانه هاي دوم خردادي : بدتر .

٣- اشتباه نشه ها : تو پادگان سپاه جوگير نشدم . ولي کم کم دارم واقعا دارم به اين نتيجه مي رسم که ملت ايران بزرگترين فريب تاريخي خودش رو از خاتمي خورده ....

هیچ نظری موجود نیست: