شنبه، خرداد ۰۲، ۱۳۸۳

چند شب پيش موقعي که از جلوي يکي از اماکن مهم نظامي رد مي شدم متوجه شلوغي بيش از حدي شدم. از نزديکتر متوجه شدم که بسيجيهاي منطقه شمال تهران پايگاه .... ايست بازرسي گذاشتند. هر ماشيني که رد مي شد موقفش مي کردند و بازرسي مي کردندش . اولش فکر کردم که شايد دنبال خودرو خاص يا افراد مشکوک به حمل اسلحه يا چيزي شبيه اين هستند. ولي وقتي شنيدم که يکي از اونه به مسئولش مي گفت " اين نوار محمد اصفهاني (يکي از خواننده هاي داخل ايران که به شدت مورد تاييد آقايون هم هست) تو ماشينشه . نگهش داريم يا نه ؟" فهميدم باز هم همون موضوع هميشگي گير دادن الکيه . وقتي ديدم که يکي از کساني که گرفته بودند به جرم کشيدن سيگار کتک خورد خيلي دلم سوخت .
از طرفي مسئولان اون مرکز نظامي هم با ديدن شلوغي اومده بودند بيرون و سعي مي کردند بسيجيها رو راضي کنند که از اونجا برند . وقتي که بسيجيها ۳ يا ۴ بار براي ماشينهايي که به ايست اونها توجه نکردند تيراندازي هوايي کردند مسئولان مقر که ديدند اوضاع خيلي خرابه تلاش بيشتري کردند و بالاخره با تلاش اونها بسيجيها ساعت 12 نيمه شب با غنايم و اسرا محل رو ترک کردند .

هیچ نظری موجود نیست: