دوشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۸۳

فقط يه نقل قول از مشکيني رييس مجلس خبرگان رهبري:
« من از امام زمان تشکر مي کنم که شب قدر وقتي فرشتگان نام و اسامي و آدرس نمايندگان مجلس هفتم را پيش ايشان بردند ايشان اين ليست راتأييد و امضا نمودند »

نکته يک : عاجزانه خواهش مي کنم با خوندن اين مطلب ، حتي تو دلتون هم به دين و چيزاي مربوط بهش بد و بيراه نگيد. اين چيزايي که اينا مي گند اصلا ربطي به ديني که ما بهش معتقديم نداره .

نکته دو : تو دين مسيحيت انسانها گوسفنداني فرض مي شوند که مسيح چوپان آنهاست. نمي دونم کساني که اين حرف رو زده اند همين ديد رو نسبت به ما دارند ؟؟؟

نکته سه : من اصلا دوست ندارم سياسي باشم و بنويسم. اگر هم اين مطلب رو نوشتم براي اين بود که دلم از اون روزي مي سوزه که بفهميم فلان نماينده فلان گند رو زده و اونوقت کساني که اين نقل قول را باور دارند تو دلشون مي گند يعني امام زمان .... ؟؟؟؟

نکته چهار : شايد دليل رد صلاحيتها اعتقاد شوراي نگهبان به همچين مطلبي بوده و اونها بقيه رو رد صلاحيت کردند تا يک وقت مردم به کسي راي ندهند که تو ليست امضا شده نبوده و راي اون بالاتر از امضا شده ها بشه و بجاي اون فرد امضا شده بياد تو مجلس !!!!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام برادر محترم. خسته نباشيد واقعا. اينو ميدونم كه كم كم تو يه چيز اشتراك داريم كه سرباز سپاه هستيم. ولي انتقادي دارم كه مي نويسم. احساس مس كنم هنر نوشتني كه داريد را بايد صرف مطالبي كنيد كه سند داشته و واقعي باشه نه يك نقل قول كه معلوم نيست از كجا اومده و كي گفته و با هيچ عقل سالمي هم جور در نمياد. منظورم همون نقل قول آقاي مشكيني هستش. موفق باشيد. ستواندوم وظيفه .... از تهران