شنبه، تیر ۲۸، ۱۳۸۲

واقعا که ما ايرانيها بدبخت ترين مردم دنياييم . هنوز جنجال شرکت پارس آنلاين و گندي که زده بود نخوابيده که شرکت Gyganet که يکي ديگه از توزيع کننده هاي بزرگ اينترنت تهرانه طي يک اقدام احمقانه بلاگ هاي بلاگ اسپات رو بست. خوشبختانه هنوز به عقل اين نفهم ها نرسيده که مي شد blogger رو ببندند و من مي تونم اين نوشته رو بنويسم.
زنگ زدم به شرکت Gyganet و به بسته شدن بلاگ ها اعتراض کردم. مسوولي که جواب مي ده با وقاحت و پشت سر هم تکرار مي کنه که ما پروکسي نداريم. بهش مي گم من خودم با کارت شما و با سايت هايي که پروکسي رو دور مي زنند تونستم همون سايت ها رو باز کنم .
ميگه نه ! شما اشتباه مي کني . ما پروکسي نداريم.
آخر هم مثلا اومد زرنگي کنه . به من ميگه سريال کارتتون رو بديد تا چک کنيم.
تو دلم بهش گفتم غلط کردي . خر خودتي...
با عصبانيت بهش مي گم لازم نيست و قطع مي کنم.
اگر دلتون مي خواد به اين شرکت اعتراض کنيد آدرس ايميل اونها به اين قراره :
info@Gyganet.com

هیچ نظری موجود نیست: