یکشنبه، مرداد ۰۵، ۱۳۸۲

١- چهارشنبه پيش (اول مرداد) يکي از بهترين روزهاي عمرم بود. بعد از تحمل دوران دوري که به اجبار شرايط کاري برام پيش اومده بود بعد از ١ هفته عزيز دلم رو ديدم. هنوزم وقتي به اون روز فکر مي کنم مي بينم ته دلم از خوشحالي قند آب مي شه . از بس که خاطره اونروز قشنگه برام.
٢- من چهارشنبه با عزيز دلم مي رم اصفهان. اولين سفرمونه . خيلي خيلي خوشالم. براي همين خيلي حالت ذوق زدگي دارم.
٣- امروز بايد برم واکسن هامو بزنم براي سربازي. بله ديگه . ٢٨ روز ديگه بيشتر تا شروع يک دوران جديد تو زندگيم نمونده. دوراني که اميدوارم ازش سربلند بيام بيرون.
٤- چهارشنبه پيش وقت دندون پزشکي داشتم . به ضرورتي صبح نزديک ٢٠ هزار تومن که تو جيبم بود خرج شده بود و من هم نيم ساعت مونده به وقت دندون پزشکي ، تازه پايين تر از کهريزک و تو ٤٠ کيلومتري محل مطب بودم. خلاصه در حالي که هيچ جا سرعتم کمتر از ٦٠ تا نشد با ١ ربع تاخير رسيدم به مطب و طبيعتا وقت نشد که برم خونه و پول بردارم . خلاصه رفتم تو و دندونم که اول گفته بودند پر کردن معموليه کارش به عصب کشي رسيد و خرجش از ٦٠٠٠ تومان شد ٢٧٠٠٠ تومان. موقع تصفيه به پرستار گفتم فعلا ٤٠٠٠ تومان بيشتر همرام ندارم.
يک دفعه اين خانم پرستار انگار مي خواد بقيه رو از جيب خودش بده با کمال تندي شروع کرد که آخه کي با ٤٠٠٠ تومان مي ره دندون پزشکي و شما چرا پول با خودت برنداشتي و ....
خلاصه اينقدر گفت که من خودم هم شک کردم که نکنه من قراره بقيه پول اينها رو ندم ؟
فردا که وقت بعديم بود من اول بقيه پول (٢٣٠٠٠ تومان)رو يک جا تصفيه کردم تا ديگه گير همچين آدمهايي نيفتم.
وقتي هم داشتم مي اومدم بيرون به دکترم که حالت رياست بر اون مجموعه رو داره ، با اينکه هميشه از زيرآب زني متنفر بودم ، قضيه رو گفتم و گلايه کردم. آخه دکتر خيلي آدم با اخلاقيه . که شنيدن اين مساله کلي باعث ناراحتيش شد.
الآن هنوز ناراحتم که چرا مجبور شدم اين کار رو بکنم. ولي شايد بعضي وقتها آدم بايد تحملش تموم شه تا هر کسي به خودش اجازه نده با غرور آدم بازي کنه.
٥- بالاخره راه حل مشكل بلاگ لت رو پيدا كردم . اگر شما هم از اين سرويس استفاده مي كنيد بايد نوشته هاتون رو بصورت يونيكد بنويسيد (مي تونيد از مبدل يونيكد كه اون كناره براي اين كار استفاده كنيد) و پابليش كنيد تا تو ايميلي كه براتون مياد نوشته هاتون فارسي و درست بياد....

هیچ نظری موجود نیست: