سه‌شنبه، فروردین ۱۸، ۱۳۸۳

يکي يه کلنگ به من بده تا سقف شرکتمون رو رو سر بعضي ها خراب کنم !!!!
---------------------

ديروز با عزيز دلم رفتيم پارکي که اوايل با هم خيلي مي رفتيم. يکسالي بود اونجا نرفته بوديم. تجديد خاطره خيلي خوشگلي بود . دلم مي خواد بازم بريم اونجا ...
---------------------

فکر کنم ننه سرما با عمو نوروز دست به يکي کردند که منو هي سرما بدند . بابا مثل اينکه 18 فروردينه ها !!!!
---------------------

اميدوارم هرچي زودتر يه نفر جلوي اين آشوبهاي عراق رو بگيره ! فکر اينکه يه احمق تندرو هيچ چيز نفهم مثل اين جوجه طلبه (صدر) تو عراق کاره اي بشه واقعا وحشت آوره ! مخصوصا با تفکرات ضد ايراني اون !!!!
---------------------

مار از پونه بدش مياد ، آخه پونه دختر جيغ جيغوييه !!!
---------------------

دوم شدن بيل گيتس در ليست ثروتمندترين افراد جهان ، اون هم به دليل کاهش ارزش دلار در برابر يورو ، خبر جالب امروز بود .
---------------------


مهربانم
بار سنگين فراقت
کرده خم اين کوهمرد ناشکيبا

تا شدم من
همچو ني
در بازي طوفان دريا

آي بشنو
اين صدا
بشکستن جام دلم بود

واي بنگر
قامتم را
خم شده از دوري تو

دست گيرم
تا دوباره
هچو کوهي سخت گردم

هیچ نظری موجود نیست: