شنبه، خرداد ۳۱، ۱۳۸۲

سلام. سلام به همه اونايي كه يكساله مهمون منند و تو اين يكسال با پيامهاشون اميد رو به نوشته هاي من تزريق مي كنند. چي ؟ يعني هنوز نفهميدين ؟ آره بابا . امروز تولد يكسالگي وبلاگ منه .
البته من وبلاگ نويسي رو از زهرا ياد گرفتم. اگر به اولين نوشته من تو 31 خرداد رجوع كنين ميبينيد كه اونجا هم از زهرا ياد كردم. اون موقع ها من عضو گروه Dardodel ياهو بودم و هر پيغامي كه از زهرا مي رسيد آخرش http://zahra-hb.blogspot.com داشت و من از روي اين لينك مدام به اون سر ميزدم. تا اينكه يه روز اون تو نوشته هاش خبر تأسيس Persianblog رو داد. و من كه تا اون موقع نتونسته بودم سر از كار بلاگ اسپات دربيارم اونجا رجيستر كردم و اين شد آغاز بلاگ نويسي من.
البته تا 3 4 ماه هيچ كس از وجود بلاگم با خبر نبود و يه جوري فقط براي خودم مي نوشتم و براي همين عادت كردم بيشتر براي دل خودم بنويسم.
اگر پيغامهاي اون روزها رو نگاه كنيد مي بينيد يك بار از اين كه 4 نفر به من سرزدند چقدر خوشحال شده بودم.
باري به هرجهت يكسال گذشت. كنار شما. كنار شما دوستاي خوبم كه كنارم بوديد و تو شادي ها و غصه ها شريكم ....
مي خوام از همه تون تشكر كنم ....
از رها
شلمن
بيتا
احسان
و همه شما دوستاي خوبم كه چندنفرتون ديگه نمي نويسيد. ولي لينك همه شما اون كنار و تو خاطر من هست....

هیچ نظری موجود نیست: